Skocz do zawartości
Prace nad forum, oraz serwerami! ×
Serwery-CS.pl :: Sieć serwerów Counter-Strike

Regulamin globalny - Serwery-CS.pl


Serwery-CS.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • BOT

§1. Ogólne zasady forum

  1. Utworzenie konta na forum Serwery-Cs.pl równoznaczne jest z przeczytaniem oraz akceptacją regulaminu.
  2. Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych podczas procesu tworzenia konta, oraz na otrzymywanie treści reklamowych.
  3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.
  4. Co do zasady: Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia z jego przestrzegania.
  5. Do przestrzegania regulaminu zobowiązany jest każdy użytkownik forum, niezależnie od pełnionej funkcji czy też posiadanej rangi.
  6. Administracja nie odpowiada za treści publikowane na forum przez użytkowników.
  7. Korzystając z forum zobowiązujesz się do zachowania zasad powszechnie uznanych za normy moralne, zasad netykiety.
  8. Administracja ma prawo do zbanowania (zablokowania) użytkownika bez podania przyczyny.
  9. Za nie przestrzeganie czy też złamanie któregoś z punktów regulaminu, użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem adekwatnym do popełnionego czynu.
  10. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum, w przypadku wykrycia tz. "Multi Konta" zastrzegamy sobie prawo do blokady wszystkich kont użytkownika.
  11. Każdy użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta na forum.
  12. Indywidualnemu rozpatrzeniu przez Administrację, podlegają te kwestie które nie zostały opisane w w/w regulaminie.

§2. Profil użytkownika

  1. Nazwa użytkownika, sygnatura, avatar czy też status nie może zawierać treści o charakterze rasistowskim, religijnym, wulgarnym, obraźliwym czy też pornograficznym lub uznawanym za nieetyczny.
  2. Zabrania się umieszczania w nazwie użytkownika treści reklamowych, adresów e-mail. *
  3. Sygnatura może zawierać maksymalnie dwa obrazki, a treść nie może przekraczać 5 linijek.
  4. Zabrania się umieszczania w sygnaturze linków do treści multimedialnych tj. YouTube etc.
  5. Zabrania się umieszczanie w statusie lub w profilu jakiejkolwiek reklamy.
  6. Administracja sieci nie ponosi odpowiedzialności za treści prywatnych rozmów pomiędzy użytkownikami forum. Każdy użytkownik ma prawo do zgłoszenia konwersacji, w takim wypadku administracja zobowiązana jest do interwencji.
  7. Profil użytkownika a konkretniej zakładkę "O mnie" należy traktować jako swoją wizytówkę. Zabrania się umieszczanie tam treści niezgodnych z jej przeznaczeniem.
  8. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nazwy użytkownika, profilu użytkownika czy też jego statusu lub nałożenie blokady w przypadku złamania jakiegokolwiek punktu w regulaminie.

§3. Tworzenie / Publikacja treści

  1. Zabrania się umieszczania na forum jakichkolwiek treści o charakterze rasistowskim, religijnym, wulgarnym, obraźliwym czy też pornograficznym lub uznawanym za nieetyczny.
  2. Zanim poruszysz swój problem upewnij się, czy nie ma już rozwiązania twojego problemu, skorzystaj z w wbudowanej wyszukiwarki, nie zaśmiecajmy forum.
  3. Zabrania się nadmiernego używania tzw. Caps Lokck'a, nadmiernego korzystania z funkcji formatowania tekstu w sposób nieestetyczny tj. zmieniony kolor całego tekstu lub też jego większości czy też jego pogrubienie tekstu w całości lub też jego większości, sprawiając że jest trudno czytelny.
  4. Jeżeli działa posiada swój wewnętrze regulaminy czy też występują w nim wzory, użytkownik ma obowiązek się do nich stosować.
  5. Zabrania się modyfikowania wzorów dostępnych w poszczególnych działach.
  6. Tematy należy umieszczać w działach do tego przeznaczonych, starając się przy tym pisać zgodnie z zasadami języka Polskiego.
  7. Tematy które znajdywać się będą w nieodpowiednich działach czy też będą łamać regulamin zostaną przeniesione, ukryte lub mogą zostać usunięte.
  8. Tytuł tematu musi nawiązywać do treści, która się w nim znajduje.
  9. Powtarzające się posty, obrażające i prowokujące lub też nie wnoszące nic do tematu, będą ukrywane przez moderację, a autor może zostać ukarany ostrzeżeniem lub też blokadą konta.
  10. Zakazane jest umieszczanie w postach gróźb, wyzwisk czy też innej treści, która może doprowadzić do konfliktu między użytkownikami forum.
  11. Zakazane i surowo karane jest udostępnianie czyjegoś wizerunku, danych osobowych, czy też prywatnych rozmów bez wcześniejszej zgody drugiej strony.  **
  12. Wypowiedzi użytkowników odbiegające od tematu rozmów lub charakteryzujące się niskim poziomem kreatywności np. "Jestem na tak" etc. będą traktowane jako nabijanie statystyk forum a co za tym idzie ukrywane, w przypadku powtarzania się takiej sytuacji, na użytkownika otrzyma ostrzeżenie.
  13. Zabrania się tworzenia tematów promujących oszustwo czy też mających na celu wyłudzenie dóbr osobistych.
  14. Każdy użytkownik nie będącym autorem udostępnionej przez siebie treści, zobowiązany jest do podania źródła.
  15. Każdy użytkownik ma prawo do odświeżenia swojego tematu raz na 24H.
  16. Treści publikowane w obrębie forum nie są usuwane, zostają ukryte lub też przeniesione do archiwum/kosza.
  17. Zabrania się sztucznego nabijania reputacji, proszenia o reputację czy też nagminnego prowokowania przy jej użyciu.
  18. Przesyłając jakikolwiek załącznik na forum, proszę upewnić się że nie łamie on regulaminu.
  19. Celowe udostępnianie plików na forum, które mogą działać na szkodę jego użytkowników będą usuwane, a użytkownik ukarany.

§4.  Ostrzeżenia

  1. Złamanie któregoś z punktów regulaminu forum przez użytkownika, skutkować będzie nałożonym ostrzeżeniem. Administracja lub Moderacja ma prawo do upomnienia słownego przed nałożeniem ostrzeżeniem.
  2. Administracja lub Moderacja ma prawo do nałożenia ostrzeżenia według własnego uznania, jeżeli użytkownik wykazuje brak kultury osobistej, obraża, prowokuje lub wyciąga sprawy prywatne na forum publiczne.
  3. Administracja lub Moderacja ma prawo do permanentnej blokady użytkownika, w przypadku kiedy doszło do poważnego naruszenia regulaminu lub też działania na szkodę Serwery-CS.pl.
  4. W przypadku złamania tego samego punktu regulaminu w krótkim odstępie czasowym, na użytkownika może zostać nałożone ostrzeżenie o podwójnej wartości.
  5. Każdy użytkownik forum ma prawdo do odwołania się od nałożonego na niego ostrzeżenia.
  6. Każdy użytkownik forum ma prawo do odpracowania ostrzeżenia, możliwe jest to dopiero po 4 dniach od nałożenia ostrzeżenia.
  7. Użytkownik składający podanie o pełnienie jakiejkolwiek funkcji na forum lub też na serwerach z nim związanych, nie może posiadać aktywnych ostrzeżeń na swoim koncie.
  8. Użytkownik pełniący funkcje na forum lub też na serwerach z nim związanych, zobowiązany jest do odpracowania nałożonego na niego ostrzeżenia w ciągu 7 dni od jego przyznania.
  9. Otrzymanie przez użytkownik 10 punktów ostrzeżeń, skutkować będzie nałożeniem permanentnej blokady.

* §2.2

Wyjątek tutaj stanowią partnerzy związani z siecią lub przedstawiciele handlowi.

 

* §3.10

Wyjątkiem udostępnienia rozmów jest pisanie skargi, która będzie zawierała treść rozmowy w celu przedstawienia dowodów.

 

Serwery-CS.pl © 2009 - 2024

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...